Προσφέρεται σε δύο επιλογές κινητήρα, υβριδικό ηλεκτροκινητήρα και τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης
Το Nissan Juke από το λανσάρισμά του το 2010 έως σήμερα ποτέ δεν έχει περάσει απαρατήρητο, αντίθετα, πάντα αποτελεί έκπληξη, με τον έντονο χαρακτήρα του, τον τολμηρό του σχεδιασμό και τα τεχνολογικά του χαρακτηριστικά.
Η Nissan επαναφέρει μια επιλογή κίτρινου εξωτερικού χρώματος, ανταποκρινόμενη στη ζήτηση των πελατών, μετά την επιτυχία της πρώτης γενιάς. Εκτός από την εισαγωγή του νέου κίτρινου, οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί έχουν κάνει σημαντικές αλλαγές στο εσωτερικό του, με μια επανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα και έναν ανανεωμένο πίνακα οργάνων. Στο εσωτερικό υπάρχουν επίσης νέα υλικά, επενδύσεις και αναβαθμισμένο φινίρισμα. Επιπλέον, η συνδεσιμότητα του αυτοκινήτου έχει αναβαθμιστεί με μεγαλύτερη οθόνη αφής και πρόσθετες λειτουργίες.
Η πρώτη αλλαγή που παρατηρεί κανείς στις εκδόσεις από την Acenta και πάνω είναι το αυξημένο μέγεθος της κεντρικής οθόνης infotainment (12,3 ίντσες) η οποία έχει μια ελαφριά κλίση προς τον οδηγό κατά 8 μοίρες για άνετο χειρισμό. Το infotainment περιλαμβάνει βελτιωμένη αναγνώριση φωνής, ενώ περιλαμβάνονται πληροφορίες κάμερας ταχύτητας και πληροφορίες για την τιμή των καυσίμων.
Το Juke προσφέρεται με δύο επιλογές κινητήρων. Η ηλεκτροκίνητη επιλογή αποτελείται από έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης που έχει σχεδιαστεί ειδικά για το υβριδικό σύστημα. Παράγει 69 kW (94 ίππους) και 148 Nm ροπής. Ο κύριος ηλεκτροκινητήρας παράγει 36 kW (49 ίππους) και 205 Nm ροπής, και υποστηρίζεται από εκκινητή – γεννήτρια υψηλής τάσης 15 kW. Το αποτέλεσμα είναι ένα σύστημα μετάδοσης κίνησης που παρέχει 25% περισσότερη ισχύ από την τρέχουσα επιλογή βενζινοκινητήρα, με μείωση κατανάλωσης καυσίμου έως και 40% στον αστικό κύκλο και έως και 20% στον μικτό κύκλο.
Η δεύτερη επιλογή τροφοδοτείται από έναν αποδοτικό τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης DIG-T 1,0 λίτρων. Παράγει 117 ίππους και 180 Nm ροπής (200 Nm με λειτουργία over torque). Είναι διαθέσιμη με ένα μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων ή σπορ κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (DCT) 7 σχέσεων και με τρία προφίλ οδήγησης (Eco, Standard, Sport).
Το ανανεωμένο Juke παράγεται στο εργοστάσιο της Nissan στο Sunderland, όπου έχουν κατασκευαστεί περισσότερες από 1,3 εκατομμύρια μονάδες από την κυκλοφορία του πρώτου το 2010. Θα κατασκευάζεται στην δεύτερη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου, μαζί με το Qashqai.